loading...
ƸӜƷ ..•°*”˜دختــــرک تـــنها˜”*°•.ƸӜƷ
سوده بازدید : 0 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

ای کاش که از حال دل من خبرت بود

 

ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

 

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

 

ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود

 

..........................*******..............................

 

جان غمگین، تن سوزان، دل شیدا دارم


آنچه شایسته عشق است مهیا دارم


سوزدل، خون جگر، آتش غم، درد فراق


چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 1,227
  • کدهای اختصاصی

    دريافت کد :: صداياب
    ✰✰✰✰✰

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ

    ✰✰✰✰✰

    کد بارش پر ✰✰✰✰✰

    طراحی سایت

    ✰✰✰✰✰